Big Bang Theory

10:15 AM

Μια μέρα συνειδητοποίησα κάτι, που πριν από εκείνη τη στιγμή, δεν "έβλεπα".
Ενθουσιάστηκα και θαύμασα τη στιγμή της συνειδητοποίησης που ήρθε από το πουθενά.
Το μυαλό μου οπτικοποίησε την κατάσταση και μου δημιουργήθηκε μια εικόνα παρόμοια με εκείνη της γέννησης του σύμπαντος! (όχι δεν ήμουν υπό την επήρεια...) :)

-------------------------------------------------------------------------



Σκοτάδι….

Σκοτεινή ύλη. Δε γνωρίζεις καν την ύπαρξή του γιατί πολύ απλά δε το βλέπεις!
Κι εκεί που μια μέρα κάτι – κάποιος έχει πυροδοτήσει τους κατάλληλους αισθητήρες….
ΤΣΑΦ!
ΦΩΣ!

Μέσα στο σκοτάδι, - που αγνoούσες - μια λάμψη!
Μια σπίθα φωτός - τώρα μπορείς να αντιληφθείς και το σκοτάδι-!
Μια ιδέα την ώρα που ξυπνάς το πρωί, την ώρα που κατουράς, την ώρα που περπατάς.

Σαν ένα Big bang

Και αυτή η σπίθα μεγαλώνει, σα να προσπαθεί να σκίσει το σκοτάδι και να γεννηθεί μέσα απο 'κει! Να κατακτήσει όλο και περισσότερο χώρο μέσα στο μυαλό σου και να φτιάξει μια νέα πραγματικότητα που πριν δεν υπήρχε! Νέα δεδομένα, νέοι δρόμοι που προϋπήρχαν μα δεν έβλεπες! Συνείδηση!

Σα τη δημιουργία αυτού του κόσμου. Η διαστολή του σύμπαντος –η επέκτασή του.

Μέσα στον κόσμο του καθενός, οι σκέψεις, οι ιδέες και τα συναισθήματα αναδομούν το σκηνικό για να εντάξουν μέσα σ’ αυτό - το τέλεια εναρμονισμένο, χαοτικό σύστημα του μυαλού - τη νέα πραγματικότητα. Να κουμπώσει η νέα πληροφορία!

Σαν ένα σύμπαν μέσα στο μυαλό του καθενός. Το τέλεια εναρμονισμένο χάος!

Ιδέα.
Όλα από εκεί ξεκίνησαν.
ΤΣΑΦ! Μια ιδέα σε μια στιγμή!


Η ζωή μου είναι ένα σύνολο ιδεών και σκέψεων μπλεγμένο σα κομπολόι DNA που δομεί τη πραγματικότητά μου.
Είμαι μια ιδέα.
Θα μπορούσε ο κόσμος να είναι η ιδέα κάποιου…(;)

Kate 1/8/15

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images